თუ თანამედროვე მრავალპროფილიან საწარმოს სურს არ ჩაიკარგოს მძლავრ სა>ინფორმაციო ნაკადში, და თავისი პროდუქის ასორტიმენტი მიიტანოს კლიენტამდე, გონივრული და ეფექტური წარმომადგენლობითი და სარეკლამო პოლიგრაფიული პროდუქცია, პოპულარობის დამატებითი საშუალებაა.
კორპორატიული გამოცემები დაწვრილებით მოუთხრობენ მომხმარებელს, ფირმის საქონლის მომსახურების შესაძლებლობების შესახებ, აცნობენ მას თუ რით გამოირჩევა ეს ფირმა სხვა მსგავსისაგან.
ასეთ გამოცემებს მიეკუთვნება—კატალოგები.ინფორმაციით. თანაც კატალოგის,როგორც საფირმო სტილის საერთო კონცეფციასთან. დიდი მოცულობის ინფორმაციის განსათავსებლად და სპრეზენტაციო მიზნებისათვის პრაქტიკულია ბროშურის ფორმატი. ბროშურაში ფურცელთა რაოდენობა უნდა იყოს არანაკლებ ოთხისა და არაუმეტეს სამოცდაოთხისა. ბროშურები ოფსეტური ან ციფრული ბეჭდვის მეთოდებით იბეჭდება
ბროშურა
ბლოკი/ტირაჟი | 500 | 500 ფ/ ყდით | 1000 | 1000 ფ/ ყდით | 2000 | 2000 ფ/ ყდით |
---|---|---|---|---|---|---|
16 გვერდი | 150 | 350 | 230 | 450 | 400 | 650 |
24 გვერდი | 200 | 400 | 330 | 550 | 500 | 750 |
32 გვერდი | 250 | 450 | 430 | 650 | 600 | 850 |
48 გვერდი | 300 | 500 | 530 | 750 | 700 | 950 |
64 გვერდი | 350 | 550 | 630 | 850 | 1000 | 1300 |
შენიშვნა:
1.ფორმატი A5 (148*210მმ), ბლოკი 1+1 ქაღალდი ოფსეტური 80გრ/კვ.მ. ყდა ფერადი 4+4, ქაღალდი ცარცი 200-300გრ/კვ.მ ან ყდა შავ–თეთრი 1+0 ქაღალდი ცარცი 200-300გრ/კვ.მ
კატალოგი
ბლოკი/ტირაჟი 500 1000 2000 3000
4000 5000
12 გვერდი 700 960 1350 1500 1950
16 გვერდი 960 1280 1800 2000 400 2600
24 გვერდი 1440 1920 2700 3000 500 3900
32 გვერდი 1920 2560 3600 4000 600 5200
48 გვერდი 2880 3840 5400 6000 700 7800
64 გვერდი 3840 5120 7200 8000 1000 10400
შენიშვნა:
1.ყდა ცარცი 200-300 გრ/კვ.მ ბეჭდვა:4+4
2.ბლოკი:ცარცი150-170 გრ/კვ.მ.ბეჭდვა:4+4
3.აკინძვა:თერმო,მავთულით
4.ცხრილში მოყვანილია ფასი მთლიანი ტირაჟისათვის.
5.ფასში არ შედის დიზაინის მომზადების საფასური.